Jak dzieci świętują dzień matki na portalach społecznościowych?

/
0 Comments







Zdrowaśki na facebooku, udostępniania piosenki Gangu Albanii i wstawianie zdjęć ,, najukochańszej i najpiękniejszej kobiety na świecie” na instagramie czyli tegoroczna moda  na obchodzenie dnia matki na portalach social media.

O tym, że współcześnie ludzie nie lubią trzymać swojego życia prywatnego pod kluczem wiemy od czasu, gdy portal facebook stał się definicją i jedyną słuszną oznaką życia. Nie dziwne więc, że ludzie tak chętnie przenoszą każdą sferę swojego życia do świata internetowego. Jako, że dziś w Polsce obchodzimy dzień matki, dzieci nie zapomniały jak ważna jest rodzicielka i postanowiły zamanifestować swoją miłość do nich na portalach społecznościowych. 
Jak zaobserwowałam, cieszącym się trendem wśród moich znajomych jest dołączanie do wydarzenia ,, Zdrowaś za mamę”. Sama idea takiej akcji, nie jest może zła. Jestem osobą wierzącą i w moim przekonaniu modlitwa za kogoś czasem może być okazać się lepsza niż bezsensowny prezent kupiony na szybko w Tesco. Ale nie wiem no. Samo miejsce takiej akcji, którym jest facebook i któraś z kolei osoba dołączająca do tego wydarzenia wywołuje u mnie bliżej niezdefiniowane uczucia. W moich oczach wygląda to mniej więcej tak: ,, o patrzcie wszyscy, jestem taką kochającą córką, bo pomodlę się za swoją mamę, bierzcie ze mnie przykład”.  I jeśli rzeczywiście, chociaż jedna osoba wypełni to zadanie, to jestem w stanie zaakceptować cały ten pomysł.

Kolejnym świetnym pomysłem na uczczenie tego szczególnego dnia jest udostępnienie na  facebookowej tablicy piosenki pojawiającego się znikąd zespołu Gang Albanii- Dla prawdziwych dam. I może tekst refrenu dla, którego piosenka zostaje udostępniona  ,,Prawdziwa dama to twoja mama (..) Szanuj ją dzieciak do końca świata” jest jak najbardziej trafny, to nie da się ukryć, że wymowa całej piosenki jest dość, hm, kontrowersyjna? Pełno tam przekleństw i idę o zakład, że gdybyście zadedykowali swojej mamie, akurat ten utwór na antenie radia czy choćby włączyli jej go w domu, nie byłaby zachwycona.  Jest tyle innych, pięknych piosenek, które trafniej oddałyby uczucia do niej, ale  oczywiście przecież trzeba iść z duchem czasu.

Ostatni trend wydaje się być najbardziej ludzki. Polega on na wstawianiu zdjęć mam instagramowiczów. Ale  koniecznie z dopisem ,, Najkochańsza i najpiękniejsza kobieta na świecie”. Szkoda tylko, że większość z nas nie pamięta o tym co dzień.  Spokojnie, mnie też się to tyczy. Nie jestem przecież święta.

Przykre jest tylko to, że wszystkie te działania są robione dla mody, żeby pokazać jaki to jesteś cool i super, że pamiętasz o mamie. Ale przecież wasze mamy nawet nie zobaczą waszego,, starania”. No chyba, że przybiegniecie do nich z laptopem lub smartfonem i pokażecie, ze wzięliście udział w super akcji modlitwa za mamę, albo wstawiliście dla niej utwór, zakończony  trafną puentą ,,Tylko dla nich będzie nagroda/ A dla wszystkich ku*** sromotna kara”. Mama na pewno  doceni to wyróżnienie. Nie wiem, wydaje mi się, że o wiele milej by  jej było gdyby  ten czas, który spędziłeś na facebooku pokazując jak to pamiętasz o dniu matki, spędził z nią. Są elementy życia realnego tak wspaniałe i wyjątkowe, których po prostu nie wypada przenosić do świata internetowego. Ale w sumie, co ja tam wiem.  Ciekawe tylko jak w internecie będzie obchodzony dzień ojca. Jakieś pomysły?


You may also like

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Blogger templates